کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316351 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دومین نسخه بازی مایکروسافت سودوکو منتشر شد

به گزارش سافت گذر، بازی سودوکو مایکروسافت امروز به نسخه 2.0 آپدیت شد تا رنگ منوی آن بروز، ویژگی های جدید اضافه، سطوح مختلف دشواری افزوده و چالش های روزانه نمایش داده شود.

سودوکو مایکروسافت مایکروسافت سودوکو Microsoft Microsoft Sudoku

این بازی که حتی می توان از دستاوردهای ایکس باکس لایو نیز در آن استفاده کرد، هم حاوی تبلیغات است و هم قابلیت خرید درون برنامه ای دارد. با این حال، هزینه هایی که کاربران می کنند فقط باعث می شود که دیگر تبلیغاتی در این گیم پخش نگردد.

به منظور اینکه کاربران بتوانند این بازی را انجام دهند، مایکروسافت پیشنهاد می دهد که در رایانه آنها ویندوز 10 نسخه 10240.0 یا جدیدتر و یا ویندوز 8.1 نصب شده و نوع سیستم عامل آنها نیز 64 یا 32 بیتی باشد. ضمن اینکه باید ورژن 10 نرم افزار DirectX نیز نصب شده باشد.

شما می توانید ضمن دانلود نسخه 2.0 مایکروسافت سودوکو از مایکروسافت استور، توضیحات مربوط به آن که در ادامه آمده و در فروشگاه نرم افزاری نامبرده وجود دارد را مطالعه کنید.

مایکروسافت سودوکو جدید نسخه کلاسیک را به شکل تازه تری در اختیار کاربران قرار می دهد. این بازی پرطرفدار حالا رنگ های متنوع تر، ویژگی های تازه تر، سطوح دشواری مختلف، چالش های روزانه و . . . دارد. با انجام این بازی، همیشه و در هر سن و سالی ذهن خود را آماده نگه دارید.

 

•    دشواری این بازی را از میان 6 سطح مختلف انتخاب کنید تا هر طور که دوست دارید، به چالش کشیده شوید. با سرعت عمل خودتان بازی های پازلی را انجام داده و از بی نهایت بودن سودوکو لذت ببرید.
•    از میان 4 تم موجود یکی را انتخاب نماید. به هیچ عنوان دیگر ظاهر کلاسیک و قدیمی را در این بازی مشاهده نخواهید کرد.
•    اگر به دنبال تغییر هستید، حالت Irregular را انتخاب کنید. با این گزینه همان قوانین پیشین اعمال می شوند ولی هر کدام از اعداد ظاهر رنگی تری دارد.
•    اگر تغییرات گفته شده کافی نیست، با گزینه Daily Challenges مهارت خود را روزانه به چالش بکشید. سه پازل منحصربفرد در هر روز به شما اجازه می دهد سکه جمع آوری کرده و در سه حالت Classic، Irregular و Ice Breaker علائم خاص دریافت کنید. به تخته ای که بازی در آن اجرا می شود شوک وارد کنید تا تغییرات اساسی در شیوه قرارگیری اعداد به وجود بیاید.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47161 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/05 تعداد مشاهده: 2194
سافت گذر